söndag 3 november 2013

Ojojoj!!!!


Aron är en mysprins!! Igår slog jag och Aron av på takten!! Vi skrotade runt och myste här hemma!! Satt under samma filt och pratade! Jag har en klok liten prins!!

Petter var och jagade! Det gick bra för honom:)


Rebecka och kusin Stina åkte till Sköve och shoppade med Farmor. Sedan var de på musikalen Sound of music!
De kom hem glada och fnittriga sent på kvällen!!

Jag åkte iväg på kvällningen. Jag smög in bakvägen....
Där inne pågick det fotografering!
Sofia Lenner låg på golvet, vred sig själv som ett S, satt, stod, jag hon gjorde allt för att fota 5 härliga barn och ett par!! Ett par som väntade på att bli make och maka!!
Släkt och vänner var inbjuda på brudgummens 30 års fest, trodde de:)
Men det blev vigsel!
Bengt-Åke vigde dem, Kerstin Lundh spelade och jag sjöng!!



Jag har lånat detta kort.... Jag hade ingen möjlighet att fota.

När jag kom hem åkte vi till norra kyrkogården och tände ljus!!
Så vacker kväll!! Alldeles vindstilla och dimmigt, och alla dessa ljus!!
Så många som är saknade och älskade!!














När vi kom hem åt vi mat och tittade på mitt favoritprogram - Så mycket bättre!!
Min favorit var huvudperson i gårdagskvällens program - Bo Sundström

Det kommer nästa blogginlägg handla om!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar