fredag 15 november 2013

En bra fredag!!

Idag fick jag mycket gjort på jobbet! Kontorsfix, samtal, möte, Bibeläventyr, möte med Goa kollegor och klädfix till asylsökande!


Jag är glad och tacksam för mitt jobb och mina kollegor!! Utvecklande, lärorikt, meningsfullt och vansinnigt roligt!!


Aron, Rebecka och jag handlade länge på ICA idag!
Aron vill läsa alla skyltar....
P O T A T I S aha potatis:)
Mysigt och roligt att han knäckt läskoden!!


Jag får så mycket fina brev, ord, ja så mycket uppskattning!!
Så tacksam!!!



En favorit! Väldigt gott vin!


Önskar er alla en god natt!!

1 kommentar:

  1. Halloj! Vart och när kan man lämna kläder? Jag har tänkt rensa bland Mallans kläder från smått till stort. Är det nåt särskilt ställe eller kan man bara traska in med det till Kyrkans hus? KRAMIS

    SvaraRadera