fredag 1 november 2013

Fredagsmys redan!!


Sitter i soffan med en kopp kaffe!! Ofta gör jag det när jag bloggar...
Vi väntar på Christina och Vera!

Igår var det Helloween! Inget jag förespråkar... Nu börjat väl folk förstå när man firar det och så.... Men det är inget för mig...

Aron hade Helloweenfest på dagis igår!
Han och Petter fixade hans outfit! Aron var lycklig!! Batman!! Han skulle vara Batman!!

Aron kom själv på att han kunde ta ett plåster med Batman symbolen och klistra på en svart tröja!! Goding!!










Rebecka var i Skövde på shoppingdag med en kompis!!
Petter och Aron mötte upp och de åkte för att bada på Äventyrsbadet!
Jag tvättade, städade och jobbade!!
Vi landade i soffan senare på kvällen och Aron somnade fort och sött!!





Rebeckas målning är äntligen i ram... Nu ska den upp på väggen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar