tisdag 1 november 2011

Äntligen hemma!!

Rebecka har varit i Karlstad tillsammans med mormor har de hälsat på min moster och morbror!


Tåg hem, buss dit!


Rebecka kan shoppa...., får titta lite mer noggrant imorgon;)! Aron fick ett paket av Rebecka när hon kom hem! Blixten pyjamas och Blixten tröja! Han är troligtvis den lyckligaste lillebror man kan tänka sig! Han sover nu i sin nya pyjamas:)!

Innan jag hämtade Rebecka så tog jag mig en tur inne i Skövde! Handlade lite, gjorde i ordning mina naglar och strosade runt själv! Undra just när det hände senast?! I Skövde är det jul på sina håll.... Är det ett tecken på att den kommer snart till Tidaholm oxå;)?


Höst , rått, kallt, och mörkt.... Men en liten promenad med Anita och Gabriel fick mig att bli varm! Nu ska jag sova! Kl. 9.15 dansrepetition! Efter det ska jag sjunga på min väns farmors begravning! Är tacksam för att jag får använda min röst på begravningar.... Hoppas att min sång kan bära de anhöriga en liten bit på väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar