måndag 20 augusti 2012

Allt har en början och allt har ett slut!

Vilken måndag!! Natten var livlig! Aron och Rebecka delade säng med oss! Det drömdes och sparkades....

Så var den stora dagen kommen! Rebeckas skola stod klar!! Nu är allt nytt!! Spännande och nervöst! Aron och jag följde Rebecka till skolan. Så fin! Nu hoppas jag att allt ska flyta på! Känner mig dock lite orolig....
Jag får nog jobba lite på att hitta någon tillit och förtroende för ledningen! Jag hoppas att vi får någon klarhet i hur de hade tänkt, om de tänkt och om allt verkligen var förankrat hos polisen när det gäller invigningscermonien!
Bara det att ha folk springande på taken kan ju ge endel juveler en snilleblixt.....
Oj vad jag är oklar.... Under invigningen så avfyrades det raketer från ett tak nära en stor folkmassa. Raketerna stod i en typ back (drickaback) många raketer i en och samma back! De tändes på av två personer som lugnt satt kvar på huk bredvid! Första raketen sköts iväg snett över nya skolan. Sen gick det bra ett tag! Efter det gick det åt Helvete!! Läs Sofias blogg! Mitt liv är summan av mina val! Jag länkar till den vid sidan här!
Jag är glad att skyddsänglarna flyttade in i skolan innan invigningen!!!

Tack Gud för att fyrverkeripjäsen inte åkte in i Isidors barnvagn! Ni kan ju själva fundera ut vad som hade hänt då!

Någon måste verkligen haft otur när de tänkte ang dessa fyrverkerier på ljusa dagen från ett tak bredvid massa barn.....














Nu till något helt annat! Idag fick en vän flytta till himlen! Jag känner med hans familj!! Du var älskad!! Innerligt älskad!!! Det kommer att bli tomt!!


Hoppas att du sitter njuter av en fin solnedgång, lyssnar på vågskvalp och fiskar lite! Du är saknad här! Vila i frid!!!

Nu måste jag sova! Ska tacka Gud extra mycket ikväll!

Tack Gud för din närvaro idag på invigningen!! Tack Gud för att du vakar över alla barnen och all personal på skolan!!
Gud, var med de som sörjer en älskad make, pappa, vän och släkting.
Låt oss alla få en god sömn inatt och en ny morgon att vakna upp till! Amen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar