söndag 26 augusti 2012

Vart jag mig i världen vänder....





Nu är vi hemma efter en helg i Varberg och Tidaholms kommuns lägergård, Gamla Köpstad.
Rebecka har haft fiolläger. Marianne och Helena har jobbat på bra med dessa goa fiol och celloelever.
Vi har haft det mycket bra!! Nu är det en ny vecka på intåg. Jag hoppas att den ska bli bra! Att jag hinner det som jag tänkt göra......
Nu ska jag ladda en maskin med tvätt. Det ska ju packas här i veckan oxå:)
Snart åker vi!! Jag längtar!!







Kul att packa ur bilen...nej...Tråkigast är iallafall att packa upp.....


Ikväll grillade vi och från vårt egna land hämtade vi ärtor, potatis, rödbetor och basilika. Det tycket jag är mysigt. Lite gott vin till denna måltid var inte helt fel....

Nu ropar tvättmaskinen på mig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar