lördag 18 augusti 2012

En fredag som flöt på

Fredagen flöt på bra! Jag jobbade hemifrån! Jag hann med vad jag planerat och lite till! Skön känsla!! Ibland tar det tid att få tag på folk och utan bekräftelse kommer man själv inte vidare. Men igår hade jag flyt:)

Jag har fortfarande ont.


Kryckor är bra! Bra men jobbiga!! Hoppas att kunna sträcka ut mitt ben idag.... Få lite blodcirkulation i vaden snart. Jag ska försöka vara en klok Lisa!! Långsamt..... Långsamt....
Skrev i ett sms till Helena igår att jag skulle vila fort... Där är jag i ett nötskal....
Förstår att jag ska vila!! Men vill inte befinna mig i paus... Så då får det bli fort:)

Igår kom Britt-Marie och
Stig-Olof för att hämta katterna Iris och Domenica.


Rebecka och Domenica


Mys med Siri


Iris på upptäcktsfärd! Foto:Emma


Domenica spanar. Foto:Emma





Aron och Sally! Foto: Emma

Jag pratade med Britt-Marie igår kväll och de hade funnit sig väl tillrätta hemma hos dem! Tacksam att de hamnat hos fina människor!!

Jag bestämde mig ganska sent att hänga på, på After Work på Hotellet. Kan lika gärna ha ont där som hemma. Det var god mat och mycket gott vin och fantastiskt sällskap:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar