måndag 13 augusti 2012

Just det!!




Just det !! Imorgon är det dax att gå tillbaka till jobbet efter 4 härliga semester veckor! Borde gå och lägga mig nu.. men det är ju avslutning på OS, med massa härlig musik så jag sitter nog kvar en stund till:)

Jag längtar väl inte direkt till jobbet... men jag älskar mitt jobb så snart är man väl inne i det igen! Det har varit en fin semester. Jag är lyckligt lottad med många goa människor runt omkring mig som jag får dela fina upplevelser och minnen med!

Igår var det någon korttänkt människa som var inne i kyrkan och tände eld på en korg med agendor.... Kunde gått riktigt illa! men som tur var så var det en kvinna som kom dit i rätt tid. Så vår kyrka står kvar och ingen kom till skada! Blir ledsen... Varför vilja illa? Varför förstöra? Lägg energin på annat!! Hoppas vi kan hitta den/dem som gjorde det så de kan få en chans att lätta sina hjärtan och att de får förståelsen vad som kunde ha hänt.....

Idag har varit en bra söndag! Lugn morgon och mys frukost. Fixat lite här hemma.Plockat bär, kokat sylt och målat. Petter har lekt med barnen och badat i en svinkall pool:)
Vi har ätit mat hos Petters föräldrar. I eftermiddags kom Lisa, Morgan och Emil hit. Vi tittade på Handbollsfinalen. Grattis till Silvermedaljen grabbar!! Lisa och Jag tränade ett pass easyline på Energy express, sen blev det grill och mys och ett glas rött!!

Ikväll fick vi även veta att Anders som varit saknad en tid hittats. Han var ej vid liv! Känner med hans familj! Kram till er!


Nu så... Grekiska nationalsången spelas och jag ska grabba tag i tandborsten! Nu är jag redo för att gå tillbaka till vardagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar