torsdag 2 augusti 2012

Mysig onsdag!!

Rebecka sov i Karlstad så det var bara mini Öhgren hemma! Känns konstigt så fort Rebecka är borta... Tomt och tyst!!
Aron och jag hade bestämt dejt för en fika med Isolde, Isidor och Fia! Efter stan gick vi hem hit! De små liven skulle bada! Jo då.... Lite bad blev det, men mest lek och bara några små konflikter;)
Två söta treåringar som lär sig hantera livet.... Det kan va lite jobbigt ibland.... Tycker att det gick mycket bra idag!
Skönt och roligt var det att Fia och jag fick sitta ner och prata! Prata färdigt!! Hela meningar menar jag alltså;) klara blir vi aldrig...:)


Lite kallt tycker Isolde att det var:)








Vi myste förstås oxå med dessa ljuvliga varelserna:)
Tack Sofia för en mycket mysig förmiddag!!!

Eftermiddagen rullade på. Lite mat skulle fixas, några ärenden på stan osv

Jag bakade lite oxå! Så då passade vi på att bjuda in Carl-Johan och Erna på lite kaffe! De har mycket att stå i nu.... De gifter ju bort deras yngsta dotter på lördag!!
Deg ska bli så roligt att få vara med och dela deras stora dag!!

Ikväll har vi varit hos Annie! Hon ska hjälpa ismen klänningarna! Annie är duktig på att sy och hon är en fin vän!!
Nu ska jag sova!! Imorgon blir det mys med Fam Johansson/ Karlsson och på kvällen ska det vrål övas inför vigseln! Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar