tisdag 7 augusti 2012

Några bilder från helgens bröllop!




Oj oj oj! Vilken fin dag!! Dagen började med förberedelser med frisyrer. Rebecka Christina och mig själv skulle jag fixa! locka, fläta och spraya! Var i kyrkan och övade... nervöst! Att sjunga för nära vänner och när de närmsta sitter i kyrkan...brr det kan få mig att bli sjukt nervöst! man vill ju gärna att det ska bli bra! Man vill att musiken ska bära!! Som tur är jobbade jag ihop med proffs! Tack för ett härligt samarbete!!
Det kom en regnskur vid lunch tid men annars hade vi fint väder hela dagen! Helt otroligt!!
Middagen var fantastisk!! Ett stor plus till kockarna och personalen på Stads Hotellet Tidaholm!
Carro och Pa hade sannerligen inte lämnat något av slumpen! Tack för den fina dukningen och en stor kram till er för att ni tänkt på våra barn! De blev så lyckliga för presenterna som de fick vid sina platser!
Kvällen blev tidig.... kl 03.00 gick fam Öhgren hem genom Tidaholm! Då sa Rebecka - Nu orkar jag inte va fin längre!
Underbara lilla fina Rebecka!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar