onsdag 15 augusti 2012

SKIT!!

Tur för er att ni inte är hemma i vårt hus nu!!!
Jag är ARG!! Jag är LEDSEN!! Jag har ONT!!!

Allt flöt på så bra nu!! Kände att jag var på G och bygga upp mig igen! Efter vårens alla sjukdomar så längtar jag efter att komma iform igen!!
Sön, mån, tis var jag på gymmet och tränade easyline! Idag kände jag mig pigg och stark!! Första varvet på easyline passet ikväll gick bra.
Kom till bräda och började hoppa!! Gick lätt:)
Sen kändes det som någon slängde typ en full vattenflaska på min vad. Vände mig om. Bara en vägg, så klart. Tittade efter min flaska... Hade jag lyckats sparka till den så att den flög upp på mig... Nej! Aj!!
AJ!!! Vaden värkte så in i....
Tänkte att jag kanske kunde köra vidare.... Då förstås inte Ben, utan armar, mage och rygg.... Optimist!!
Stefan sa att det inte skulle vara bra.... Tryck och is var det som gällde inte mer träning!!

Nu tycker jag att det var ett klokt beslut att inte fortsätta, för jädrar i min låda vad ont jag har!!!!

Så nu blir det kryckor och vila!
Det var inte så jag planerat min träning den här veckan:(




En Bamse kram vill jag ge till Lisa Gertsson!! Idag kom hon hit med lille Emil och tog hand om Rebecka!! Skämde bort henne och myste!!
Tack snälla fina du för att du bryr dig om vår tjej!!


Nu har jag så ont så jag orkar inte skriva mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar