torsdag 7 april 2011

33, 34:)

Hm.... Ja sitter här och njuter av mina sista minuter som 33 åring! Snart väntar ett nytt år för mig!
Nu när jag åter har blivit påmind om att livet inte är självklart så har jag bestämt mig för att inte tänka att ojojoj...vad jag blir gammal utan Oj Oj Oj vad härligt att jag fick ett år till!
I morgon ska jag fira lite lagom... Men jag ska fira mitt nya år med att tända ljus.... Inte 34 tårtljus utan ett Ljus av tacksamhet för att jag får fira just min 34 årsdag!

2 kommentarer:

  1. Ja må du leva, ja må du leva!!! KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med dig, man ska njuta av livet och nuet och inte skjuta upp en massa som ska göras sen...gör det roliga nu! Jag fick en sån tankeställare 2004...insåg att nästa gång kan det vara jag...sa till familjen; nu åker vi till Grekland allihop för jag ska dit innan jag dör...har fortsatt åka dit nästan varje år och tänker fortsätta göra det oxå;) så länge jag kan! Min mamma blev "bara" 47...det är vad jag ska bli till hösten...hoppas jag får bli lite mer bara..
    kramar & grattis här me då Lisa!

    SvaraRadera