fredag 15 april 2011

TRÖTT

Har mycket att skriva om, många tankar att sortera....
Men är helt enkelt för trött!

Imorgon åker jag till Sardinien! Ska bli så mysigt! Borde jag packat.... Kanske... Men jag är för trött... Tar det imorgon. Det skulle varit min söta mor det;). hon hade varit färdig pckad för en vecka sedan... hi hi... i mycket är vi lika...men inte där! Kanske hinner göra nått litet inlägg imorgon... efter jag packat...

Nu ska jag ta en alvedon och gå upp och lägga mig...Hoppas att Aron sover inatt.... tycker inte att det är så roligt att vara vaken 2 timmar mitt i natten med en arg och frustrerad Aron... Tycker nog inte han heller!

Natti natti

1 kommentar:

  1. Förstår att de är mycke i huvudet efter denna vecka...men skönt att du ska iväg nu!! De skingrar kanske tankarna lite eller så får du tid till å tänka istället...båda är ju bra på olika vis ;-)
    Ha de underbart bra nu, å hoppas du får mycket sol å med de massa energi!! kram på dej

    SvaraRadera