måndag 11 april 2011

Dopdag, vår och pyjamaskonsert!



Full fart på Rebecka och Aron! Rebecka älskar verkligen att hoppa! Ska någon gång ta lite "bra" bilder i action! Aron klättrar och klättrar!


Idag har Johan, Emmelie och Alfred varit här! Vi har firat Dopdagar! 11 april 2004 döptes Rebecka i Tidaholms kyrka och den 11 april 2010 döptes Alfred i Brandstops kyrka! Dessa dopdagar ska vi förstås fira... en extra födelsedag! Mys!


Idag har våren verkligen kommit på besök! Ljumma vindar! glassfika ute på inne gården på jobbet! Nu exploderar naturen!



Fina Cilas var sugen på våren han med! Han hade en måndagskväll med mormor! Cilas är vår granne! Ska bli kul att följa denne lille goding! Lägger redan in en liten varning för två grabbar på upptäcktsfärd om 1 år.... Det är krut i både Cilas och Aron...så...




Emmelie och Aron leker i i vår trädgård!


Här har ni mig! Jag mår bra! Lite trött... Mycket lycklig och i stort behov av goda och positiva tankar denna vecka...






Underbara ungar! Älskar er! Här bjuds vi på fiol och sång! Blinka lilla stjärna! Pyjamas konsert en måndag kväll kl.21.00! Inte tråkigt alls!



Aron tar i från tårna
Vill sända iväg en kram till goa kollegor som förgyllde min födelsedag! Mums! Tack! Gillar er!

3 kommentarer:

  1. Underbara foton! Vi tittade på fotot på Mallan och Beckisen från dopet igår, Mallan har ju det på sitt nattduksbord.
    - Mamma, förstod jag på riktigt att jag var fadder då?
    - Nje, det gjorde du nog inte riktigt.
    - Nej, men det syns på mig att jag är stolt ju!

    :-D

    SvaraRadera
  2. Underbara kort...
    å konsert de va inte illa de, aron tar verkligen i från tårna de syns :-)

    Skickar massa styrkekramar till dej när du behövde de som mest denna vecka, de lovar jag! du kommer fixa uppgiften ska du se även om de är tufft!!!

    massa massa kramar

    SvaraRadera
  3. Våra barn är ju söta, men hua våra killar kommer bli busungarna i denna delen av stan :) Vilka fina bilder du tagit!

    Kram

    ps. Har Petter blivit någon slags snickeritomte i stan?! Han kan gärna komma hit och spika lite med tycker jag, eller åtminstone smitta ner Kim lite. Det behövs :)

    SvaraRadera