måndag 25 april 2011

Japp!

Då var alla batterier laddade! Nu kör vi! det är så mycket roligt som väntar framöver! Vet inte hur jag ska få ihop allt men skam....En dag i taget, bra planering och en positiv livssyn så ska det här gå vägen!

Tänkte bloggat om vår Sardinen resa, och vår lilla tripp upp i bergen... Men det får bli en annan dag... Kanske imorgon... Jobbar ganska länge imorgon men kanske;)

Avslutade kvällen med en liten joggingtur! Jag kände väl inte för det direkt men när jag väl kom iväg gick det bra! Jag vill bli beroende av de där turerna....Är inte riktigt där än... Kanske i september;) Hoppet överger man ju inte så lätt!!

Har varit i SKultorps kyrka ikväll! Gergana och jag sjöng och spelade! Kul att göra något med Gergana på tu man hand! Tack Vännen!

Nej nu ska jag gå och sova! Imorgon väntar en underbar tisdag på mig...hoppsan den har redan börjat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar