söndag 24 april 2011

Härlig påskafton och sällsynt påskhöna;)


Påskafton med många goda vänner!



Krillle och Wilma skalar ägg! Ganska många faktiskt! Vi var 25 stycken så de fick jobba på bra!
Påskaftonen bjöd på mer än jag kan begära! Underbart väder, goa vänner, många skratt och god mat!
Stefan fixar lite mat till sin lille prins!




Lille Man Gabriell!
Isolde och Sofia! Fina töser di däringa;)



Mmm Dax för paj, bröd och sallad! Fanns mycket gott att välja på!




Fia och Jag! Snart är det bröllop! Sofia och Johan! Ska bli så mysigt att få vara med på deras stora dag! Allt gott önskar jag er genom livet!



Vem har sagt att det är tråkigt att städa? Vilken mopp glid vi har Katrin! Golvkosmetolog kanske vore nått att omskola sig till;)


Här går det undan! Håll er i barn! Aron, Wilma och Petter försökte att göra åt den sista energin;)





Medan andra godingar tar sig en tupplur! Theo och Rebecka sov riktigt gott!




Gött! Hon kom i år igen! Skönt att vår Påskhöna inte överger oss! Visst är hon söt? Väldigt sällsynt...bara i några få trädgårdar kan man återse henne vid påsk! Hon är givmild och generös och fantastisk söt! TUSEN TACK för besöket och välkommen åter!



Där hade hon placerat ut en liten present till Aron!



Titta pappa! Titta! Stor höna...inte farlig;)


En söt liten kyckling!

Såpbubblor med doft av jordgubbe!

Japp!! Kom igen Lisa! GRÄV!! det har jag gjort... Nästan klart! Hoppas på att hinna så i veckan!

Aron min lille Prins! Vilken goding du är

1 kommentar:

  1. Åh, NU FATTAR JAG varför han sa jättestorahönan när han hittade ägget hos oss idag! :-D UNDERBART!!!

    SvaraRadera