söndag 3 april 2011

33.....


Började dagen med lite förberedelser... Sen var det kyrkan som gällde! Goaste barnkörerna var med och sjöng! Det gjorde de bra! Rebecka var med och sjöng. Så roligt att vi delar samma intresse! Aron sitter här på bilden med sin musikpåse som han fått av Sara m fam. Vi sjunger och sjunger... Hujedamej sångboken går vi inte långt utan heller;) Hoppas att de kommer hitta musiken och använda den i alla möjliga sammanhang! Så skönt att sjunga sig igenom livet!!

Jag har jobbat hela dagen. Efter körerna var det dax att träffa ett härligt gäng med konfirmander som ska förgylla min sommar! Ska bli spännande att åka på läger! 18 juni bär det av!

Aron och Rebecka har varit väl omhändertagna av bästa Christina! Om alla hade en Christina i sin närhet så skulle livet vara lättare att leva! TACK CHRISTINA!!
Petter har hjälpt Christina och Andreas i deras hus!

Nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem så jag kan ge mig ut och springa lite innan det är dax att sova!

Ja.... för en stund sedan tänkte jag....Hjälp... snart fyller jag 34!! Nu börjar ja bli gammal!!! Då slog det mig igen.... Linda blev aldrig 34..... TACK Gud för varje ny dag och varje nytt år som jag får uppleva! Grattis Cissi som idag fyller 34!

Här är jag 33 år och väntar på att bli 34!


1 kommentar:

  1. Japp, födelsedagar ska firas, inte sörjas! Vi blir äldre - och tänk på allt vi får uppleva, som många andra missar! KRAM på dig!

    SvaraRadera