fredag 22 april 2011

Söndagslunch


Söndagen bjöds vi på fantastisk lunch hos Liviana och hennes familj! De bor så vackert! Vad sägs om den här utsikten?
Jag tänkte när vi åkte från Sardinien i september ( vi åkte tidigt en morgon från Posada) att det här är nog det vackraste jag någonsin sett... Den morgonen var hela landskapet magiskt! Jag kunde inte förlika mig med tanken att aldrig komma tillbaka.... samma känsla har jag nu.... Önskar att jag kommer återvända snart!

Rebecka sa något klokt vid frukosten idag.... -Jag tror du gillar Sardinien så mycket för att du träffat så många nya snälla vänner där!

Absolut Rebecka! Sardinien blir så mycket vackrare tack vare alla de fina människorna jag fått möjlighet att träffa och lära känna! Jag är Så TACKSAM!

Ingnasio (väldigt osäker på stavningen) och hans syster dotter!




Tack Liviana för allt du gjorde för oss i september! Tack vare denna vackra kvinna har jag fått många härliga upplevelser! Jag har fått lyssna till så mycket musik som jag älskar! Så vacker körmusik!


Helena överätter ett reseskildring från Sardinien från ett Svenskt Resemagasin som heter RES!
Liviana, Maria, Helena och Ingnasio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar