lördag 2 april 2011

Små ögonblick....


Bailey vaktar och vakar när husse klättrar i träd! ( Ush...det ser verkligen grått, smutsigt och tråkigt ut ute nu... vill ha grönt och skönt;)!)




Tack Pappa för hjälpen med att klippa våra fruktträd!





Aron och mamma mys efter en ovanligt blöt dusch;)



Vi saknar dig Emma... Emma är i Östersund.... Har varit där länge nu.... Aron vill titta på kort på Aron och Emma... Han vill oxå titta på Ankor och Ilip!




Är man riktigt trött så kan man somna sittande....




ÄLSKADE LILLE PRINS! Aron och jag satt och pratade vid vårt köksbord. Underbara stunder!




Dessa två håller ihop i vått och torrt! Tillsammans når de de flesta mål de sätter upp! Fortsätt så! Så gott att se er Kärlek!






Rebecka! Jag tycker att du är duktig!



Fredagsfika... Mumsmums överallt= Vatten och blött överallt!


De sista dagarna har varit konstiga... Jag har tänkt så mycket på Linda och hennes nära....
Idag var det en väldigt fin och innerlig annons inne i tidningen.
det kunde varit jag som drabbats av denna hemska sjukdom, det kan bli jag... Jag har min SLE som alltid finns där.... Perioder av mitt liv har varit väldigt tuffa med ovisshet, värk och medicinering! Idag mår jag bra! Idag lever jag! Jag är tacksam över mitt liv... Hoppas att du är det oxå?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar