tisdag 26 april 2011

Berörd!

Idag har timmarna gått så fort.... Jag förstår inte hur fort en dag kan gå på jobbet... Fick mycket gjort idag. Skönt att stryka lite på min To Do lista!

Jag smög mig ner till källaren i kyrkans hus ikväll.... Ungdomsgruppen var där. De hade besök av världens finaste Matilda Löwing! När jag satt där och hörde hur hon berättade om sin resa till Tanzania för ett underbart gäng med unga människor, samtidigt hör jag från Stora Salen i kyrkans hus hur kyrkokören övar, så kom den där underbara känslan av Tacksamhet över mig!
Tänk att jag...lilla Lisa får vara en del av något... Folk får säga vad de vill om Gud, religion och Kyrkan... Men ikväll är det som bäst att vara troende och en del av kyrkan... Huset fullt av människor som söker sig utanför sig själva. Människor som vågar öppna sina ögon och se in n någon annans ögon! Jag blev berörd av livet ikväll! Det är jag tacksam för!

efter en lång dag på jobbet så var det skönt att ta en promenad med Emma! Vi var på skattjakt ikväll! Mysigt!

Imorgon är det onsdag och kördag!
Nu ska jag röja lite här hemma...disk... jippi!

TACK alla goa människor som jag möter på min livsvandring! Ni berikar mitt liv! Jag är TACKSAM!

1 kommentar: