söndag 3 juni 2012

Cykel, garn, kyla och föräldrar

Mysig morgon. Frukost och mycket kaffe.
Efter att några måsten fixats så gav vi oss ut på en liten cykelrunda. Jag tog på mig vantar.....


Rebecka trampar på!


Det är så vacker ute nu! Vägkanterna är vackra som vackra tavlor!
Det kom några regnstänk när vi närmade oss stan. Men de molnen försvann fort! Det blåste som sjutton!
Det var varmare på Julafton 24 dec -11 än vad det var igår den 2 juni - 12. Märkligt,men det var verkligen kallt igår.



Rebecka och jag tog oss en tur till Falköping för att köpa garn.
Det ska bli spännande att se om jag kommer ihåg hur man gör.... Det var ju tre år sedan sist.....
Jag ska virka en filt. En filt till Andreas och Christinas bebis. Den är beräknad till mitten av Juli, så nu får jag lägga på ett kål.....


Vi var i Södra Fågelås kyrka på eftermiddagen. Rebecka sjöng på dop.


Rebecka var jätteduktig. Hon sjöng så fint. Kul att se hennes utveckling!





När vi kom hem pysslade Rebecka och Aron! Pilligt var ordet;)

YouTube Video

På kvällen kom mamma och pappa hit och åt mat och umgicks med oss! Aron har ett ordförråd som används flitigt. Det kan få vilken sur prick som helst att spricka upp i ett leende.
Dock är han väldigt bra på att göra hyss.... Han tog sig igår friheten att kocka igår på egenhand i köket medans vi satt i vardagsrummet och njöt av mat och dryck! Ingen vacker syn i köket. Men en lycklig liten prins! Lillbus var hans namn!!!!

Imorgon är det dax att åka på körresa! Spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar