söndag 24 juni 2012

Midsommarhelgen är till ända!


Vi har haft det bra! Jag har hunnit hämta mig efter förra veckans läger och vi har firat! Förkyld har jag blivit... inte helt överraskande, men men....

Imorgon väntar jobb! Nu bekantskap på jobbet... Vår nya diakon Irja och jag ska få lite tid! Det ska bli spännande! Hoppas att hon känner sig välkommen och att hon kommer att trivas hos oss!!
Imorgon ska jag även besöka några av mina "nya vänner" (flyktingarna) och gratulera ytterligare två som fått asyl!! Hoppas av hela mitt hjärta att de kan få känna trygghet igen!!
Sen kommer konfirmanderna! Det ska bli roligt att se dem igen!!


 Lisas goda tårta!
 Min lille prins med sina två " Bä"!




Två fina barn som finner tryggheten i varandra!





 Midsommarblommor! Vackra sådana!!












 Fina Lisa busar med sitt fadderbarn Aron!!








 Min pappa har gjort klöverkrans till mig och eller Rebecka i alla år! Han kan det där! Jag har alltid burit dem med stolthet! Rebecka är oxå stolt över sin krans och sin morfar! Så mycket kärlek som flätats samman i denna krans! TACK VÄRLDENS BÄSTA PAPPA & VÄRLDENS BÄSTA MORFAR!!


 Det händer att Aron sitter still:)


 Hungriga töser;)


 Mmmmm

 Lekar på G!!!




En liten man på vift!!







 Bus!







1 kommentar: