lördag 16 juni 2012

Ladda, Ladda ur och ladda om!

Laddat för Kalas och avslutning här hemma under veckan , Laddat ur,  med firande i dagar två och nu... nu gäller det att ladda om!!!

Vilka dagar!! Ljuvliga stunder!!
Sitter här och skulle vilja ha massor med tid att redigera bilder och dela med mig av.... Men det har jag inte...Tid har jag... Kan bara inte prioritera bilder och bloggen på den tid jag har just nu. Imorgon åker jag ut på Lägret! Konfirmationsläger på Sjöhaga väntar för mig de närmsta dagarna! Så jag borde förbereda lite för min frånvaro här hemma och hänga upp en tvätt och lägga i en ny ( väntar på att en annan ska bli klar)Plocka i medicin i dosett, ställa iordning hemmet efter kalas osv.....

Igår var det en fantastisk dag! Rebecka slutade tvåan och nu har hon sommarlov! Arons tre årsdag firades av släkt och vänner på kvällen.
Jag är så glad för alla goa vänner och vår fina familj som alltid finns här för oss! Tack för att ni berikar våra liv!

Här kommer några kort från gårdagen. fler kommer!

 En glimt från vårt födelsedagsfirande av Aron!  En mycket glad prins!!

 Rebeckas avslutning! Här ser ni ett härligt gäng med stråkelever. Stor publik hade de oxå:)
Underbart spelat tjejer!!

 Rebeckas klass! Diamanten 2! Farfar lånade med sig en av Sallys kattungar till Avslutningen! De två önskade alla elever och all personal en härlig sommar! Erik och Rebecka! Goa ungar!! Rebecka fick en present som Erik hoppades att hon inte skulle behöva använda;) En regncape med Färjestadmärke på!!


En lycklig Farmor omgiven av två av sina barnbarn! Lycka var ordet!!


Tusen TACK Sofia Hård för att du fixade denna super fina tårta till Aron! Du är otrolig!!Visst är den fin!!
Den var god oxå!! Aron var alldeles salig! 








1 kommentar:

  1. Så fina bilder och texter!!! Tusen tack för du är vår fläterska, du gjorde dagen!!!:-):-):-)
    KRAMAR<3<3<3

    SvaraRadera