torsdag 28 juni 2012

En Kärleksmåltid

Idag vaknade jag och var trött!!! TRÖTT!!! Vill inte va trött!! Aron och Rebecka var oxå trötta! Vi låg och drog oss väldigt länge. Mysigt med en ledig morgon! Vi åkte sedan bort till jobbet på torg cafet och Fikade!! Det är lyx!! Sitta ner med mina fina älskade barn och umgås!!
Rebecka vidare till dansen och jag skjutsade Aron till dagis!



Jag åkte sedan tillbaka till jobbet och hej vad det gick! Skulle planera nästa vecka med kollegorna .... Så blev det inte riktigt.... Våra nya vänner behövde mig idag så jag var mest dem behjälpliga. Dessa människors livsöden.... Så mycket hopp och kraft de sitter inne med!! Jag ber till Gud att han skall vara med och beskydda dem!
Idag var vi med konf gänget på norra kyrkogården!



En fin dag!



Jag är glad att få möta alla dessa godingar!!!



Väl hemma.... Eller ja... När jag kom hem tog jag en tur upp till berget!! Jag log den första kilometern i allafall:)
Det gick bra idag! Jag kanske blev lite piggare....



Så fin miljö att springa i!

Gia kom förbi..., de ska snart till Sardinien!! Lycka!!



Gia- glöm inte att ta höger vid palmen sen är du hos Raimondo;)

Petter rensade landet! Nästa gång är det nog min tur.... Bra blev det!







Rebecka har varit hos Erik idag! Tack Emmelie för att du uppdaterar mig! Mysigt att få bilder







Erik, Lisa å Emmelie lämnade av Rebecka här hemma och med sig hade de förtjusande Pansar ! Aron föll pladask!























Kvällen avslutades med en måltid full av kärlek!! Pappas hembakta bröd och egenskördade jordgubbar! Tack!! Men vi åt även jordgubbar som en störtskön Gospelkörare (Monika A) var förbi med! Hon hade sin dela ut jordgubbar dag idag!! Jag var tyvärr inte hemma när hon kom förbi... Men tusen tack!!! Du fick mig att le!!











Nu råder ett lugn över Torggatan! Imorgon blir det en långdag för mig! Jag ska till Göteborg!

Sluter nu mina ögon och ska försöka få ansiktet att släppa det stora leendet som finns där! Tänk att jag är omgiven av så många fina människor!!! Tacksam säger jag nu god natt och sov så gott!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar