söndag 10 juni 2012

En helg att minnas






9 Juni Carolines Möhippedag!! Hon blev överraskad!



Champange till frukost är helt ok!!








Hur mycket gott som helst!!!








Dessa kakpinnar var onaturligt goda!!!!





På eftermiddagen åkte jag till Mobackens kapell! Dax för dop! Isidors dop!
Tack Sofia och Johan för att jag fick vara med även här! Isoldes dop och er vigsel har jag fått uppleva. nu även Isidors dop! Jag är så glad över Vår vänskap Fia!! Den är äkta och kravlös!! Jag kunde inte titta på vare sig Johan, Sofia eller Hans ( Johans pappa och Pastor), då trängde tårarna fram. Koncentration på noter och tangenter..... Att få dela dessa fina stunderna med er är stort!!  Tack!!! Kram till er alla!!







Isolde och Vera satt nära mig och de är ju bara ljuvliga!! Så otroligt söta!! De, eller ja... Mest Vera sjöng Idas sommarvisa för Isidor! Så mysigt!!







Vi hann även med att ta en promenad genom vår fina stad! Vin Contoret hade gårdsfest med massa läckerheter. Vi handlade en hel del!




























Kvällen här hemma var GOD!!!





Jag har försökt hjälpa till med underlagsarbetet innan poolen tog plats... Är nog bäst på att dricka kaffe ändå:)






Nu brinner det.... Ja jisses... Jag virkar allt jag kan... En filt till Andreas och Christinas bebis ska det bli.
Den är ju snart här!! Längtar och väntar!!!












Nu har vi börjat!! Hela familjen har målat idag!! Hej vad det går. Vi fick dock avbryta för det började regna! Vill ha sol och värme nu! Inte 10 grader och regn:(



Fina Christina var här ikväll! Hon ställer alltid upp! Det är jag så tacksam för! Idag kom hon och myste med Aron så att jag, Petter och Rebecka kunde åka upp till berget och springa! Ja!! Det gick bra och det var skönt!! Hopas att det håller i sig! Har ju tappat mycket denna våren! Men skam den som ger sig!!
Hoppsan.... god mat och fint ( och gott) fika slank ner i kväll!



Nu ska jag sova!! Hoppas att Aron kan sova oxå! Han har sådan fruktansvärd hosta! Den har redan väckt honom två gånger ikväll! Lillprinsen som fyller 3 år på lördag! Hoppas att förblir pigg så att han orkar fira!!

En fin helg är till ända! Tacksam, glad och full av tillförsikt går jag nu och lägger mig! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar