fredag 1 juni 2012

Jag önskar .....




Jag önskar att..... Jag önskar mig så mycket.....
Önskar att vakna super pigg, önskar att huset Vore kliniskt städat, att All planering på jobbet är klar, att kyl och frys skulle vara fylld med sånt som jag är sugen på och har lust att laga, att konditionen skulle vara på topp och att lusten att ut och springa var så stor så den inte gick att stå emot.....
Den här listan skulle kunna göras riktigt lång....
Konstigt det där....

1 juni 2005 hade jag en önskan!!! En önskan!!!

Den löd - Att bli så frisk att jag kunde leva i en hyfsad vardag, där jag kunde klara av det mesta på egenhand (som att borsta tänderna själv, hämta ett glas vatten när jag är törstig, hålla om Rebecka och ha henne i mitt knä)



Nu sitter jag här i soffan och önskar....

Tack Gode Gud för livet! Jag är tacksam och jag är uppmärksam på mina önskningar.....

Igår uppfylldes två av mina önskningar :)

- En promenad
- En tur ut i naturen för att plocka liljekonvaljer










Nu ska jag ta cykeln till dagis och jobb! Det regnar och är kallt.....
Men när jag kommer till jobbet är det städat;)
Vi hade gemensam städ förmiddag igår:)
Dock inte våra egna kontor!!
Men det flöt på bra. Peter, Magnus och jag rockade loss och resultatet blev lysande!!


Vi delas in i olika grupper... Får olika rum att ta oss ann;)


Många kartonger....



Mycket att sortera.....


Nöjda!!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar