tisdag 12 juni 2012

Hosta, planering och födelse

Aron fick vara hemma idag från dagis! Han lät som en 80 årig farbror med kol igår:(
Inatt hostade han oxå rejält! Underbara kollegor byter snabbt på morgonen plats från Kyrkans hus till mitt hus! Tack så mycket!! Det funkade fint tycker jag! Aron var ganska loj och mysig på fm. På eftermiddagen sov han gott och länge! Hostan är nu lugnare! Precis min plan!!!

När jag i morse rörde mig ut och in i huset. Sa hej då till Rebecka och så. Så kom inte Sally fram! Konstigt, den lilla katten kommer alltid fram när vi öppnar dörren. Jag smsade till Petter ca 8.40 Och frågade om han sett Sally på morgonen. Det hade han! I den vita lådan. Bra!
Strax efter 9.00 går jag ut på altanen och tittat i lådan! Där ligger Sally och 4 små ljuvliga kattungar! Aron och Rebecka är överlyckliga! Så någon gång mellan 7 och 9 blev hon mamma,











Grattis Sally;)

1 kommentar: