fredag 29 juni 2012

En tripp

En tripp till Göteborg stod på schemat igår!
Dagen började sådär.... Försov mig en timme..... Stress o kaos!!! Men vi fixade det!! Barnens väskor blev packade och vi kom iväg till dagis och jobb i hyfsad tid! Tack underbara Rebecka för att du är du!! Du är en klippa min älskade prinsessa!!
Jag letade som en tok här hemma innan jag skulle åka efter mina sandaler!! Var???? Hur är det möjligt att tappa bort ett par skor??
Ja ja.... Fick en anledning till att besöka en skoaffär i Göteborg;) Visar mina inköp senare;)




På bussen med ett härligt gäng!!


Fika innan utställningen gränsland!



Lena är underbart duktig på att berätta!! Tack!!
Konfirmanderna imponerade!! Blev helt förbluffad över dem!! De har lyssnat, tagit in, laddat kunskap och kommer ihåg vad de lärt sig!! Lycklig Lisa !!!


Bibliska figurer som Lena tillverkat!


Sen var det dax för en lyckad eftermiddag och kväll på Liseberg!!


Vackert så det förslår i parken:)


Sanna & jag i farfars bilarna:)


Träffade andra konfirmandgäng!! Vissa mer synliga än andra;)





Åkte Lisebergshjulet två gånger! Otroligt vacker utsikt över Göteborg!!






En god kopp kaffe med trevliga kollegor satt fint:)


Emma fångade ett ögonblick i en livsfarlig attraktion....


Jag har verkligen ett fantastiskt jobb och underbara kollegor!!


Det sista jag gjorde var att ta en härlig tur i denna vackra attraktion med Magnus och Carina! Vi stod och begrundade en annan attraktion en stund.., finns många galna människor;)





Somnade med ett leende på läpparna vaknade trött och med en längtan efter mina barn som sovit hos farmor och farfar inatt!

Idag är en ledig fredag!!! Here we Go!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar