lördag 2 juni 2012

En god kväll

Hämtade en nyvaken Aron på dagis. Hemma väntade Rebecka och en kompis till henne. En lugn känsla infann sig hos mig! Vardagslugn!!

Jag strök! Tvätt, tvätt och många udda strumpor.....

Fredagsfika i gott sällskap!! Pappa kom förbi med hur många pannkakor som helst! Färdiga att frysa in! Pappa gjorde dem till Rebecka! De kan hon ha som mellanmål när hon kommer hem från skolan!!
Så mycket KÄRLEK!!! Tack älskade Pappa!!

Fredagshandlingen på Ica funkade bra! Aron var med oss hem;)
När vi kom hem igen väntade Strykjärnet snällt på mig!! Petter
Bakade och gjorde rabarbersaft!


Jag gjorde det!!! Helt otroligt!! Det var Tre månader sedan! Tänkte att jag kommer dö.... Men nej, det gick bra!! Så nu hoppas jag att jag ska få upp flåset snabbt som tusan!! Vill ha ork och energi i överflöd!! Imorgon hoppas jag på en lite joggingtur oxå!!

Ikväll var det Aron som bestämt menyn!
- Fisk. Färgad fisk ( lax) med färskpotatis!

Nu susar de sött mina små skatter!


Aron med sina Bä:n och en Rorrie bil!


Rebecka prinsessan sussar sött! Imorgon ska hon sjunga på ett dop! All lycka älskling!

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar