fredag 8 juni 2012

Jag ligger efter....

Jag ligger efter här på bloggen...,
Nu behöver jag utrymmet i telefonen..... Jag lägger ut lite bilder och skriver i morgon;)




Laila och Vidar var här över nationaldagen. Den firade vi rejält! Vi började med mysfrukost och sedan var det Kulturskolans dag som skulle uppmärksammans.


Många fioler att stämma för Helena och Marianne!
Härlig bild med alla lådor;)




Sara fångade oss på bild, samma bild! Det är inte ofta. Någon brukar ju jaga Aron....





Aron hittade sin fina vän Isolde på torget.








Här spelas det för fullt! Ska försöka lägga upp några videoklipp oxå...
Vi var sedan och fikade på Kyrkans hus! Har ni inte fikat på TorgCafet på onsdagar, så gör det!! Kakor och smörgåsar som smälter i munnen. Billigt är det oxå! Jag handlade fika till 10 vuxna... betalade 135 kr!




Fina chokladbitar till eftermiddagskaffet;)




Aron är redo att gå och ge grannen Carl- Johan en blomma och sjunga Hurra sången för honom!







Erna och Carl-Johan bjöd på världens finaste och godaste smörgåstårtor!!








Den här efterrätten var fantastisk god!!




Laila och Jag summerar dagen över ett glas vin!




Morbror Vidar är nyfiken på den nya tekniken;)




Laila försöker oxå förstå sig på spel och musik i telefonerna....




Rebecka och Sally!










Hej och hopp!!





Petter hoppar ur bild!!












Festlig bild! Rebecka och jag skrattade gott och länge över den!!









i fredags sjöng jag på en begravning!



Rebecka överaskar mest hela tiden! - Jag kan en sång på gitarr.
Jo då... My heart will go on spelade hon på gitarr, bara sådär. - Det är typ samma som fiol mamma!

Jag hoppas att musiken ska hjälpa dig genom livet min prinsessa! I både med och motgångar.




Nu är poolen uppe. Aron har badat... Kallt!! Nu väntar vi på värmen!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar