söndag 4 november 2012

En bra start på november!




Min lillebror har världens finaste Christina!! Christina ser alltid möjligheter i allt. hon fixar saker lätt och enkelt. leker med barnen som ett proffs, kullerbyttor och hjulningar. Hon är fantastisk! Rebecka och Aron älskar henne!! Som ni ser på bilden har hon en kärleksfull famn! Tack för att du finns i våra liv och tack för att du och Andreas berikade oss med godingen Vera!

Vi har varit och hälsat på ett litet underverk i helgen oxå. Så fin och så liten! Tack för en trevlig och mysig stund!



I lördags så jobbade Petter på förmiddagen. Jag jobbade lite... några telefonsamtal bara, men ändå.. Aron vaknade hyfsat tidigt och pratade och grejade lite.. Sen somnade han om.... Det gjorde jag oxå..... Dumt.... Jag vaknade till och tittade på klockan, 8.45. Åh så skönt!! Helt fantastiskt!! Jag kan bara ligg aoch dra mig och njuta av en sovmorgon! Underbar känsla i några sekunder... Tills jag kom på att Rebecka har ju gympa kl.9.00!! Ja jisses!! Hejsvejs, så satt vi i bilen på väg till Forshallen! Rebecka var där 9.02!! Tycker jag var bra jobbat!

Vi fick härlig sällskap till lunchen. Petters kusin Karolina och hennes tre barn Ebba, Neo och Love från Helsinborg var här! Det är mysigt att träffas. Det blir inte så ofta. Vi brukar ses när vi är i Fortuna på semester. Tur att facebook och instagram finns då kan man ju ha lite kontakt resten av året oxå.
Tack för att ni kom och förgyllde vår dag!

Senare på eftermiddagen kom Bibbi och hämtade Aron och Rebecka! Biodags med Kusinerna Josef och Stina. Jag är glad för att vi har vår lilla Biosalong här i stan!!

Petter och jag passade på att gå ett varv på Ringleden. När vi alla landat här hemma igen så tog vi oss en cykeltur till Norra Kapellet och Kyrkogården för att tända ljus. Vi tänder ljus på Minneslunden där, för alla våra nära och kära som lämnat jordelivet. Det känns så fint att stanna upp en stund.





Lördagskvällen löpte på med mys. popcorn var uppskattat! En lugn tv-kväll blev det! Så skönt!!








Söndagens morgon gick i kaffets tecken! Det gick åt några koppar och tända ljus för att få igång kroppen!
Rebecka och Petter drog iväg på Innebandysammandrag i Sparbankshallen. Jag och Aron var hemma och fick besök av en blivande fru! Vi pratade musik! Mysigt och roligt! Sen åkte vi, jag och Aron och tittade på när de spelade. Kul och se! Vilka kämpar!!









Det här tycker Aron är kanonhäftigt! Det är när tjejerna springer in till match!




Vi fick den äran att ha två extra innebandytjejer här till middagen! Helgen har gått fort! Men den har varit mysig. NU är det dags för en ny spännande vecka! Det väntas både roliga, härliga och tunga, tuffa saker på mig! Nu säger jag godnatt med tre bilder från Aron och Rebeckas natting!







Mina älskade ungar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar