onsdag 14 november 2012

Jag saknar och har en liten bit av himlen inombords!


Att sitta och titta på bilder och minnas tillbaka ger mig i nuläget energi. Jag saknar allt av detta!

Nu är det mycket... Mycket på jobbet. När jag fundera på att at en dag semester så är det ju mycket som är så roligt. Jag vill inte missa det och ingte det och inte det osv. Det andra som är inte tråkigt... Det är istället väldigt viktigt... Så ja ja...hoppar att ta semester då...

Igår kväll var det - En liten bit av himlen i kyrkan. Vi sjunger och tar det lungt en halvtimme i kyrkan. Det är mysigt. Framförallt nu, när det är så grått och mörkt ute.
när vi sjungt klart begav vi oss in till Credo för att ha - Röda tråden.
Det är så härlig grupp. Det lagas, sys, klipps, pratas, sorteras, packas upp, packas ner, limas, och så blir det så väldigt bra! Tacksam för detta!

Idag är det onsdag! Onsdag= Kördag! Nu är det julsånger som ska dammas av och läras in!!

Imorgon drar jag och Irja til Uppsala! Ärkebiskopen Anders har kallat till ett stort konvent om vårt arbete med Barn och unga i Svenskakyrkan. Det är Irja, jag, ärkebiskopen, Drottning Silvia och Kronprinsessan och några till som ska ses på Fredag morgon i någon lokal i Uppsala. Spännande och roligt! Jag lovar att rapporterar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar