tisdag 6 november 2012

Så jädrans onödigt!!!!!



Sitter här och har ont i halsen....
Bara på vänstersida... Så nu intalar jag mig att jag sträckt mig  på insidan av halsen... Troligtvis inte... men men.... I morgon när jag vaknar är det nog borta;)

Idag har jag varit på Migrationsverket, med några vänner. Det gick som vi hoppats på! Skönt! Idag var det fullt i foajen. Människor överallt. Stackars alla dessa människor!
Jag är så tacksam för att jag får känna trygghet!!

Jag har hunnit med massa småsaker hit och dit. Ring, mailat, osv. Skönt!
Jag passade på att ta mig en liten joggingrunda när Svärmor kom förbi med kusin Josef. De väntade på Stina som spelade på Kulturskolan. Det var ju inte så att jag längtade ut i blåst och regn och 2 plusgrader, men jag behöver det på alla sätt och vis. Skönt att rensa hjärnan en stund!

Christina och Vera har varit här och hälsat på oxå! Idag får vi säga Grattis Vera på din 4 månaders dag!




Nu tänker jag inte göra mer idag! Jo kanske... Eller jo jag måste... Plocka ur diskmaskinen!!
Sen ska jag sova!! Hoppas att jag inte behöver springa på toa allt för många gånger inatt... Jag har lyckas svälja fyra stora...jag menar STORA koppar te ikväll!

Imorgon är det onsdag!! Kördag!! 

1 kommentar:

  1. Vera tackar för gratulationen :) hoppas det halsonda försvinner fort som bara den! Kram Christina

    SvaraRadera