torsdag 1 november 2012

Morgonen var mörk och seg! Mycket kaffe!!! Mycket mascara!!!!


Aron har haft fest på dagis och gympa idag! Rebecka har varit helt ledig! Bara myst med min moster!


Då var det november! Det känns som om jag ligger efter..... Jag är i slutet av August i känslan!

Jag är just nu totalt slut.....
Jag har skrivit en massa här i kväll. Det får mig att tänka och fundera över mitt liv!
Gör jag rätt prioriteringar?
Jobbar jag på rätt ställe?
Gör jag för lite för andra?
Gör jag för lite här hemma?

Många funderingar om att vara rätt!

När man som idag skriver om andra och andras liv, vill man att de ska känna sig trygga med att jag beskriver dem rätt! Jag hoppas att de kommer att bli bra!

Ikväll var det Rosa Bandet gala på TV3! Det var ett reportage om Linda. Linda som inte fick fylla 34 år. Jag hade lämnat några kort från begravningen till Lindas kompis. 2 bilder var med i repotaget! Fint att kunna bidra ned något!

Nej nu måste jag sova! En lång dag imorgon.....
Allehelgona stund på ett vårdhem och ett besök i Skövde med några "nya" vänner! Behöver många goda tankar och böner inför detta!!
Natti natti säger en mycket trött och tacksam Lisa


Ikväll kom min underbara pappa förbi med årets blossa glögg, så vi kunde prova den! Dem var god!! Pröva den!



2 kommentarer:

  1. Tveka inte Lisa på om du gör tillräckligt eller inte.. Har sällan skådat en människa som di som lägger så mycket energi på andra.. Du är absolut rätt person på rätt plats.. Sträck på dig du berikar och livet så mycket bättre för så många.. Kram Nicolina

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare, och tackar för att du skrve om rosa-bandet-galan som jag helt missade igår. Idag såg jag den via tv3play. KRAAAAM <3

    SvaraRadera