måndag 12 november 2012

Många bokstäver....

Måndagens morgon flöt på bra! Trots en mycket kort helg med lite sömn kändes morgonen inte så tung!
Skönt!
Öppet hus gruppen i kyrkans hus är bara så mysig!! Tusan vilket bra jobb jag har!! Fina, Goa barn och deras föräldrar delar några timmar ihop med mig och Maria! Nu laddar vi för Lucia! Det är mysigt!

Ikväll var det premiär för mig som ordförande i Kulturskolans Intresseförening! Det ska bli spännande! Det blev ett långt möte.... Hoppas att medlemmarna har överseende med mig.... Behöver lite tid att komma in i rollen. Lovar att göra mitt bästa!!

Aron är en juvel av ädelsort!!
Just nu ligger han bredvid mig och läser Gud som haver barnen kär och funderar över hur ett Luciatåg fungerar... Loket åker först, sen kommer luciorna på vagnarna...
ABC.....
R som i Fox.... Spännande med engelska och Svenska.... Lillprins har mycket att fundera på!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar