fredag 30 november 2012

Feber, snölycka och kulor!

Aron är sjuk! Feber! Igår var Petter hemma och idag var det min tur! Aron vill gärna mysa, läsa och spela spel! Han vann över mig alla gångerna i memory.... Jag ansträngde mig.... Men det räckte inte!! Aron vann!!


Aron var lika lycklig som jag är över den snön som kommit! Han ville kasta snöboll på min jacka;)! Vi tog på oss och gick ut! Underbart! 20 minuter var vi ute.








Aron sov gott efter det i soffan.


När Rebecka kom från skolan ville hon oxå gå ut! Sally följde med henne. Fick ingen bra bild. Det var så mysigt att se när Sally hela tiden var med Rebecka och Sally hoppade och rullade runt i snön!


Det är sådana stunder jag tycker att Sally kommit helt rätt!!

Så då var kulorna uppe! Imorgon är det dax att göra iordning adventsljustakarna!


Hoppas att vi nu får sova gott hela familjen. Aron somnade precis, så han sover nog en stund innan han vill ha Alvedon och vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar