måndag 26 november 2012

Längtar och väntar.....

Helgen har varit mysig! Lilla Vera är alldeles ljuvlig!
Nu är det måndag och jag ska jobba kväll. Ja jag har jobbat idag oxå.... Men nu är det dax att fokusera och lägga in en superväxel!! Mycket som ska hinnas med ikväll!

Jag skulle vilja dela med mig av två saker som jag just nu är ruskigt irriterad, och ledsen över.... Men jag väljer att inte göra det just nu.....
Tar med mig energin in i jobbet istället! Så får det bli!

Längtar och väntar.... Advent!! Snart är den underbara tiden här! Nu är det mörkt och grått... Men snart... Till helgen då ska vårt hem lysas upp av stjärnor och adventsstakar!

Igår bakade vi lussekatter! De ligger nu i frysen och väntar på mig.... Får hejda mig!! Det är ju så gott!! Jag ÄLSKAR Lussekatter!!!



Ja ha ja... Nått vajsing.... Kan inte lägga upp fler bilder. Just nu hinner jag inte kolla upp det.... Får bli fler senare! JOBBA JOBBA JOBBA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar