söndag 8 januari 2012

Dopglädje och mys


Så kan man sammanfatta min dag!




I dag var det Arvid som döptes i Valstads kyrka! Arvid är en fin liten kille! Hans pappa heter Henrik! Henrik och jag har känt varandra sen 1996.... Vi var inte så gamla då.... Eller Henrik var inte så gammal då... Jag var nog väldigt gammal för Henke... Jag jobbade extra och hade praktik i hans klass:)! Vi fann varandra jag och Henke!

Henrik du har en plats i mitt hjärta!! Tack så mycket för att jag fick vara med och dela din, Therese och Arvids fina dag! Ett minne jag för alltid kommer att bevara!!





Thereses fina pojkar!!





Här har ni Henrik, Therese, Arvid, Bengt-Åke och fadder Elin!












När jag var på dop och på dopfest (på Bryggeriet, med fantastisk god mat inspirerad från mitt favvo land Italien;) så åkte Petter, Rebecka och Aron skridskor! Arons premiär på skridskor;)






Ute snöar det lite lätt.... Jag ska snart gå och lägga mig..... bara en dag kvar på Rebeckas lov... snart går allt i 120 km i tim igen.... bäst att njuta ordentligt imorgon..... Dagen idag har varit bra! Natti natti









1 kommentar:

  1. Arvid måste vara mina barns syssling...Niklas och Henke är kusiner. :-)

    SvaraRadera