söndag 15 januari 2012

Har helgen redan varit??

Hej hopp.... Den här helgen gick fort!!! Idag var mitt tålamod med mig själv och alla himla grejer nära bristningsgränsen....

En promenad med min underbara svägerska Christina och ett Easyline pass på gymet med Katrin, för Anita gjorde susen! Petter hjälpte mig att få ner julens alla prylar i källaren!! Nu är det bara att byta gardiner i köket kvar!

Jag är supernöjd med min träning den här veckan!!
Söndag, ringleden
Måndag, easyline
Tisdag, easyline och Zumba
Onsdag, ringleden
Torsdag, easyline
Fredag, easyline
Lördag, ringleden
Söndag, ringleden och easyline

Tänk om alla veckor kunde se ut så här!! Tusan vad pigg och harmonisk jag skulle vara;)!

För er som inte bor i Tidaholm så är Ringleden den väg som går runt vår lilla innerstad och är ca 5,5 km lång

Imorgon är det åter dax för ett pass easyline:)!

Tack alla instruktörer på Energy Express! Ni är grymma på att inspirera och peppa!!


Lite vår ljus i påsar från Hackspetten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar