tisdag 10 januari 2012

Jag mår så...

BRA!!
Jippi!!  Nu känner jag att jag är på G med träningen! Ikväll körde jag ett pass Easyline, med mycket kondition och sedan efter det ett pass Zumba! Så fantastiskt roligt! Kommer nog känna av detta imorgon! I morgon får det bli lite lugnare träning... En promenad efter körövningen!! Åh!! Nu ska här sjungas!! Vilken fantastisk vår som ligger framför oss i Gospelkören!!! Nu ska jag fixa lite jobb grejer och sen ska jag försöka lägga mig i vettig tid... Aron och Rebecka är som plåster på mig på nätterna....

Idag har det varit så vackert ute. Äntligen fick man njuta av lite vinter.... Men nu är det plus, så imorgon har nog allt försvunnit och det är grått och fult igen :(

Den här vägen vandrade jag fram idag för att sjunga på en begravning! En begravning kan för mig vara väldigt meditativ. Att få sitta ner en stund och fundera över sitt liv och på de människor som man älskar...
Imorgon är det dax att sjunga på en begravning igen...



En blid från i somras... Snart är vi där igen.... Ska bara leva mig igenom en utmanande vår först!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar