tisdag 10 januari 2012

Nystart!

 Då var den till ända... Måndagen den 9 januari 2012 då allt tog vid och blev som vanligt igen...

Jobbet flöt på.... att lämna och hämta barn gick fint.... Handla på ICA tog lång tid... Tvätten tog sin tid....
träningen var sjukt jobbig.... kvällskaffet var perfekt!

Denna veckan ska jag komma igång med träningen på allvar! Hösten var ingen kanon period för mig när det gäller träning. Jag saknar det! Jag MÅSTE och VILL prioritera det! Jag mår så mycket bättre när jag tränar och orkar så mycket mer! I kväll var det easyline som tränades och imorgon blir det easyline och zumba!
Hittade några bilder från i somras.... snart är vi där igen.. ute snöar det och bredvid mig lyser ljusen i vår gran....










Nu blir det att borsta tänderna och sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar