måndag 23 januari 2012

Min stad!!

Jag gillar Tidaholm!! Det finns många Goa människor i den här stan! De som inte är så fullt Goa lägger vi ingen energi på;)!

Det är inte ofta man behöver lämna denna stan för att uträtta ärenden.... Ja om Sahlgrenska , Ikea, hm, Vera moda och Gina står på önskelistan att besöka då får man åka över stadsgränsen!

I slutet av förra veckan så inträffade sånt som jag uppskattar och värdesätter....

Går in på Lindex. Hittar ett par jeans som jag gärna vill ha i mina ägor. 100 kronor i rabatt oxå:)! NEJ! Min storlek var slut!! Frågar Linnea som jobbar där om de har fler på lagret! Linnea hoppas glatt och lätt ut till lagret för att leta..... Men nej.... Men för att vara riktigt säker frågar Linnea en vacker kollega som heter Jenny om hon vet om det finns några av dessa jeans i min storlek kvar... Jenny går ett varv och tittar bland de andra jeansen ..... Men nej.... Tacksam och glad över att de tar sig tid går jag vidare i vår lilla stad!

Jag går in i en supermysig butik som heter Pynt & sånt! Åh.... Ljus och dofter!!! Susanne som äger affären och jag pratar och luktar på ljus! Jag köpte en sådan här






Jag har satt den i hallen och den doftar gott!! Köpte även en doftpåse med samma doft att ha i vårt linneskåp:)......

Men se här!!! Så många ljus.... Jag blir alldeles lyrisk!!!



Så in och handla med er!!!

När jag kom hem från min lilla tur på stan så tog jag en liten titt på fb, där hade jag fått ett meddelande från Jenny som jobbar på Lindex! Hon hade hittat jeansen i min storlek i en provhytt och hängt undan dem i mitt namn!! Så nu är de mina:)!

Missa för Guds skull inte att handla i Tidaholm!!!! Det vill gärna bli bra!!

1 kommentar: