fredag 6 januari 2012

Trettondagsafton

Inledde dagen med lite jobb och sedan ett möte med tidningen. Bokade in en faslig massa datum.... Känns sådär faktiskt:(
Jag har mycket roligt att se fram mot, men när allas planeringar trillar in och jag ska försöka anpassa mig kan jag känna mig syrefattig.... Men jag tar ett djupt andetag och lägger fokus på det och dem som ger energi!

Mycket mys idag! Aron är helt underbar (stundtals gör han över med mig fullständigt, men det glömmer jag snabbt ;)! )


Han vill gärna gossa, läsa och pussla! Han vet precis hur han ska få mig att släppa allt jag har i händerna... - min fina lilla, fina lilla mamma och jag älskar dig, eller varför inte jag vill bara klappa dig på kinden lite mamma... Älskade unge!!

Vi vilade lite oxå...


Nu hörs det ett härligt fnitter från övervåningen! Rebecka har en härlig kompis här som ska sova över!
Aron pusslar.... Ja varför inte kl är ju bara 00.00


Nu ska jag föreslå att vi ska sova.... Kan bli nedröstad..., men jag gör ett försök:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar