söndag 22 januari 2012

Sjukt tacksam!!!

Ja jag tog mig en runda ikväll igen:)!! Inget maraton, inga världsrekord, men en enkel liten joggning tur i ett Snövitt Tidaholm!! Bra musik i öronen och med en inställningen att en liten runda är bättre än ingen alls, så blev rundan längre än vad jag hade tänkt!!

För tre år sedan hade detta varit en omöjlighet!!! Det hade aldrig gått! Min kropp hade inte klarar av detta!! Tack alla läkare som jag mött och som lyckats att hjälpa mig till en sådan här bra vardag! JAG ÄR TACKSAM!!!

Ibland kan jag bli livrädd. Jag vill inte hamna där jag var 2005 igen.... Aldrig aldrig.... Vill inte vill inte.... Men jag vet inte.... Risken finns.... Men idag mår jag bra!! Dumt att inte ta tillvara på den här dagen då. Eller hur?

Du som är frisk!! Var sjukt löjligt tacksam för det!!! Hälsa kan inte köpas!!! Och vården som jag och många med mig behöver verkar bli dyrare och dyrare..... Det tar vi upp en annandag.... För idag vill jag vara glad ock lycklig över att jag och min kropp orkar!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar