torsdag 26 januari 2012

Mätt:)

Så fantastiskt mätt!! Vi har varit och ätit i Falköping i kväll! Det var gott!! Pappa var barnvakt! Vi har idag varit gifta i 9 år och 1 dag idag. Dagen har varit bra och hektisk. Ibland rinner tiden iväg... As jobbigt när man Lixom tror att man har hela dan på sig, och inser att tiden bara tagit slut!!

Dagen har jag klarat tack vare Alvedon!! Känner mig lite bättre! Tyvärr har det satt sig på stämbanden. I morgon ska jag sjunga på en begravning! Jag hoppas verkligen att jag klarar att sjunga imorgon!

Idag var det uppstart för småbarnsmusiken!! Alltså.... Söta underbara ungar!!! Man blir lycklig långt in i själen!!

Efter att jag varit på familjecentralen och sjungit så gick jag till Konsum för att köpa lite lunch. Då mötte jag Helena där! Alltså!!! Helena jag är så glad att få ha dig som vän!! Du gör mig lycklig i själen!!!!
När jag stod i kassan och skulle betala, då händer det igen!! En underbart vacker liten tjej kommer springande och ger mig en kram och ett varmt leende!! Vi har inte samma språk men vi vet att vi tycker om varandra!!!! I morgon så har vi välkomnat denna lilla tjej och alla hennes grannar ( de asylsökande) på granaten till Kyrkans hus på lunch! Det ska bli roligt! Nu ska jag vila mig i form;)!!




Det är äntligen vinter här!! Lite lockande att slå sig ner på en stol och känna in lugnet.... Men inte idag... En annan dag, jag ska bara...;)


Aron!!!! Men jag skulle bara smaka!!!! Underbara unge!!


Har ni någon toalett här i affären jag kan få låna?
Ja visst! Den är där ^



Den satt lite högt upp tycker jag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar