torsdag 5 januari 2012

Igår... Och i förrgår...

Några ögonblick från i tisdags och i onsdags...


Fikade på Rebeckas födelsedags tårta:)


Njöt av Rebeckas blommor! De på Lidens blomsterhandel är väldigt duktiga!!!


Hoppsan den här städbilden var från i måndags:)! Nu vet jag hur det är att ha städhjälp:)!


Vi har ett fantastiskt sketväder!!! Så tråkigt!!!!! Regn från alla håll... Och stormarna avlöser varandra! Jag vill ha SNÖ & KALLT!!! Vi tog oss en promenad.... Den var inte skön.... Bara välbehövlig:)


Äntligen!! Tack P-A, Rasmus och Andreas för hjälpen med att bära upp det lilla skåpet;)





Nu ska det bara målas en gång till....


Rebecka har bett mig flera gånger att jag ska ha rakt hår någon gång... Igår fick det bli rakt!


Igår eftermiddag var jag på ett möte ang flyktingarna som kommit hit och efter det träffades Just dance gänget! Tänk vad många härliga människor jag får möta en grå och regnig eftermiddag i Tidaholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar