onsdag 4 april 2012

Bättre dag imorgon?

Det hoppas jag att det blir! Ja jisses! Skulle gjort så mycket. Men det blev bara lite gjort:(
Jag hostar och det är stundtals tungt att andas.... Täppt är det oxå!! Nu vill jag bli frisk!! På torsdag ska jag sjunga på en begravning, så det är bara att pigga på sig som gäller!!

Jag var inte den bästa mamman idag! Hejhopp vad de provocerade mig idag de små liven! Utan extra energi var jag ett lätt byte!! Rebecka flydde till mormor och morfar en sväng och Aron sov en bra stund! Jag sov oxå! Nätterna ger mig ingen bra sömn.... Bara hostar:(
För att verkligen vara säker på att den här dagen inte var den bästa i Lisa Öhgrens liv, så förlorade Färjestad mot Brynäs! Så ingen mer hockey den här säsongen.... Å ingen mer Frögren i FBK! Tack för en spännande säsong Färjestad!
Men imorgon vänder det!! Det har jag bestämt!!
Natti!!

Några bilder från i lördags från min IPhone kommer här:)
Är så glad att jag orkade vara med på festen:)










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar