söndag 29 april 2012

Fredag, lördag och söndag




Fredagen startade med lite frukost mys med barnen. Sen var det dax att långsamt sjunga upp mig..... Denna förkylning tar knäcken på mig!!! Det är en riktigt jobbig sträcka fram till att jag kan sjunga nu! Jag får absolut inte ta ett djupt andetag för då får jag värsta hostatacken! Men begravningen i Falköping gick ok! Jag tog mig igenom fyra sånger utan några större missar! Men jag vill verkligen ha tillbaka min röst! Helst NU!
Petter åkte till Skåne efter han slutat jobba! Han ska hjälpa Carl-Johan och Erna med taket på huset i Fortuna.


Barnen och jag åkte till Stengärde och drack kaffe! Träffade Bibbi i lite lugn och ro. Det var mysigt! Hoppas att de snart kommer till rätta med hennes blodtryck! Aron och Bibbi läste lite, Rebecka hoppade studsmatta och jag tittade ut! Tittade ut och tänkte lite! Skönt!!


Magnolian är på G nu:)





Aron är redo för våren!!

Lördagsfrukost!





Lycka ät att knipsa av lite timjan och lägga på sin smörgås!


Aron och jag gick sedan fram till stan och lyssnade på Gergana och Asya spela orgel och piano! Det var många barn med!

YouTube Video

Det var en härlig stund i kyrkan! Vacker musik, fina vänner och vår i luften!

Sen följde ett pass i trädgården! Klippte rosor och röjde upp ris! Finns hur mycket som helst att göra nu i trädgården!!
På kvällen åkte vi till Lisa och Morgan och deras goding Emil! Här är Mikael och Emil!





Aron satt still en stund!


Tilda, Aron och Rebecka tittar på film!

När vi kom hem till Tidaholm var det bara att få de små juvelerna halvsovande i säng! Sen stupade jag oxå i säng!

Vaknade dock någon timme senare av de värsta ljudet jag vet!!
Någon som kräks!!
Aron min lilleprins satt i sängen och kräktes:(
Blixtsnabbt förde jag honom till toaletten!
Ja så någon timme senare, var aron duschad, sängen och toaletten sanerad och vi kunde sova igen.... Försöka iallafall... Svårt att somna ifall det skulle hända igen!
Men nej då! Aron vaknade pigg, glad och hungrig! Jag vaknade trött!


Så nu hoppas jag på att vi får sova gott inatt!
Rebecka har lekt med Stina idag. Jag och Aron har varit i Skövde en sväng och sen har vi tvättat.... Många gossedjur;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar