onsdag 25 april 2012

Flaggan på halv stång

Har vi inte riktigt, men vi har vimpeln på halv stång! Tack käre lille Aron! Aron har halat ner vimpeln en bit och sedan har han lagt veven på något bra ställe.....
Vi vet bara inte var detta fantastisk bra stället är:(
Så nu hänger vimpeln där på halvstång medan vi letar vidare efter veven!
Tokigt va? Som Aron skulle sagt!




Att ha Aron som frukost sällskap är en upplevelse:)
Rebecka hon är exemplarisk på morgnarna! Nu har hon till och med börjat bädda sängen!


Innan Aron landade på dagis, så hade vi sångstund här hemma! Det är så mysigt och roligt att sjunga med barnen!


Jag kände en enorm Tacksamhet innan jag skulle åka till jobbet idag. När vi var på väg ut i hallen så blev jag lite irriterad på mig själv. Jag hade glömt att ta mina mediciner.... Bara att vända om och troligtvis skulle Aron nu hinna börja leka med något nytt och massa tid skulle spillas....
Där stod jag nu med dessa tabletter i min hand och kände bara hur en stor känsla av Tacksamhet skölja över mig! Dessa tabletter, dessa cellgifter, tillsammans med kunniga läkare, forskare har räddat mitt liv. Hjälper mig idag till ett fantastiskt liv!


Tisdagens morgon dos:)

Idag har jag sjungit på begravning oxå! Idag var det klurigt. Denna hosta!! Idag var jag hes och slut i rösten oxå!! Inte bra!!


Men det gick!! Sista sången var jag lite hes på...,, jag gjorde så gott jag kunde!


Kerstin spelade !


Ikväll har vi haft övning inför Vårton! Det gick bra i kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar