måndag 9 april 2012

Påskafton! Å det en riktigt bra sådan:)

Det enda som inte var perfekt.... Eller ja.... Två saker va skit:(
Min jädra förkylning... Eller vad det är !! Orkar inget:(! Trögt att andas!! Fick känslan av att inte kunna andas och blev riktigt rädd. Rosslig och riktigt täppt.... Vill inte det här längre!!!!
Det andra som inte var perfekt var snön!!


När jag vaknade så var det denna utsikt som väntade mig utanför fönstret!
Vi fick besök!! Ett efterlängtat besök!! Påskhönan!! Barnen var så spända... De stod i fönstret och väntade och spanande:)
När Påskhönan kom så hoppade Aron upp i min famn och hjärtat slog snabbt!!





Titta vad Påskhönan gömt i trädgården!!


Vid lunch bar det av på vintervägar till Petters föräldrar!








På Stengärde bjöds det på god mat och barnen lekte med kusinerna! Fartfyllt!!
Sen var det äntligen dax för den goda påsktårtan:)



Vi lämnade Stengärde för att ta oss hem till stan igen! Jag vilade.... Somnade.... Tufft att andas:(
Sen lite piff och vidare till de goda vännerna Tobias och Frida!
Jag vill från djupet av mitt hjärta säga TACK! Så gott och så mysigt!!














Till efterrätt fick barnen glass!! De var nöjda:)














Emmelie och Katrin softar i soffan:)

Värdarna ordnade en skattjakt med barnen! Alla gick in gör det med liv och lust!





Ledtrådar lästes....





Nära nu....
I bastun hittade de en ringande telefon....
Där fanns oxå en kod och ett kassaskåp!!!








Ett helt kassaskåp med ägg:)


Lycka!!


Tack snälla och Tobias och Frida!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar